donderdag 17 juli 2014

Drie Catrice producten die verdwijnen


Omdat er in augustus nieuwe producten van Catrice in de schappen zullen komen, moet daar natuurlijk wel plek voor zijn. Er moeten wat producten uit de schappen worden gehaald. Verdwijnen (zie titel) klinkt misschien heel tragisch, maar dat is het absoluut niet. Op de producten die uit het assortiment verdwijnen, krijg je nu namelijk 50% korting!


Het is altijd leuk om bij Kruidvat of Trekpleister te snuffelen tussen afgeprijsde producten. De drie producten die ik kocht en vandaag aan jullie laat zien zijn een lipstick, een lippotlood en een highlighter pen. Ik zal ze één voor één aan jullie introduceren en laat daarna de swatches zien. De prijzen bij de producten zijn mét korting.




Longlasting Lip Pencil 060 The Perfect Pinkini - €1,00

Zo'n roze kleur lippotlood als deze had ik nog niet in mijn stash. Wel een ander lippotlood van dezelfde lijn, die me heel goed bevallen is. De lippotloden van Catrice laten je lipstick nog langer zitten dan gewoonlijk, maar je kunt ze ook op zichzelf dragen. Al betwijfel ik of je dat met deze moet doen. Het is namelijk redelijk moeilijk om je lippen egaal in te kleuren met het product. Een omlijning lukt wel goed, want er komt veel pigment van het potlood af en het brengt dus makkelijk aan. Dit zorgt er voor mij al voor dat hij de €1,00 helemaal waard is. Deze zal ik zeker weten vaak gaan gebruiken voor het aanbrengen van een roze lipstick.



Made To Stay Highligher Pen 020 Eye Want! € 1,95

Ik heb vaak gedacht een highlighter pen te willen kopen en nu heb ik er dan eindelijk eentje in mijn bezit. En nog voor de halve prijs ook! Het is een geweldig product om je binnenste ooghoeken mooi op te laten lichten. Lichte, glanzende oogschaduws blijven namelijk niet altijd zo goed zitten op dat plekje. Daarnaast zou je er natuurlijk je gezicht mee kunnen highlighten. Er komt veel pigment van de pen af en de applicator is redelijk klein, waardoor hij me voor de binnenste ooghoeken toch wel het beste lijkt. Op de foto hieronder komt de kleur minder goed over dan wanneer ik in de spiegel kijk. Op de swatch onderaan het artikel kun je het waarschijnlijk beter zien. Ik ben in ieder geval erg tevreden over deze pen.
Er liggen meerdere highlighter pennen in het schap van Catrice en er zal er maar eentje gaan verdwijnen. Grijp dus snel je kans!




Ultimate Colour Lipstick 270 Matt-erial Girl €2,00

Ik denk eigenlijk niet dat ik veel nieuws over deze lipstick van Catrice kan zeggen, behalve dat dit een unieke kleur is die ik nog niet had. Zeker niet in de matte versie. Verder weten we inmiddels dat de Catrice Ultimate Colour lipsticks ruim vier uur blijven zitten en verzorgend zijn. Ik ben er dol op! Ik zal nog veel meer lipsticks van het merk gaan verzamelen. 

De swatches


Het is natuurlijk nog niet helemaal duidelijk hoe de producten zijn die hiervoor in de plaats komen, maar ik heb helemaal niets te klagen over deze afgeprijsde hebbedingetjes. Vooral de lipstick Matt-erial Girl is uniek en moet je naar mijn mening gewoon hebben. Ook de andere twee kun je voor die lage prijs niet laten liggen.
Ik weet niet precies wanneer de 50% actie start en eindigt. Het zal per filiaal van Kruidvat en Trekpleister verschillen. Loop maar even langs de winkel, want het is de moeite.

Welke producten koop jij nog snel in de sale?

5 opmerkingen:

  1. Leuke review, ik heb de lipstick ook gekocht X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooie productjes! Heb de lippenstift en het oogpotlood ook gekocht! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gisteren ook wat producten ingeslagen die uit het assortiment gaan. Die highlighterpen wil ik ook nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie producten heb je gekocht :) Ze staan je erg goed. Duidelijke foto's trouwens en een mooie blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat de lipstick eruit gaat, deze moet ik me toch nog snel aanschaffen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen