vrijdag 18 juli 2014

#18 Stash Flash Friday | Favoriete ringen


Nadat ik in de vorige SFF mijn favoriete armbanden liet zien, ga ik nu ook mijn favoriete ringen tonen. De ring is een accessoire die nét die extra touch kan geven aan een outfit en ik wil dan ook graag mijn pareltjes laten zien.




Deze eerste ringen zijn een hele set en kocht ik bij de H&M. Deze winkel kwam de vorige keer bij armbanden niet aan bod. Toch ben ik vaak enthousiast over de sieraden die H&M verkoopt. Deze set bestaat uit een groot aantal dunne ringetjes in twee verschillende maten. Een maat om de ringen op de gewone manier om je vinger te doen, maar ook above-the-knuckle formaat ringen. Net even iets anders dan normaal. I like it!


Ringen van Ebay: ik vind ze bijna allemaal te gek. Je kunt ze gewoon vinden voor $0,99 en dan ook zonder verzendkosten. Vaak komen ze uit een land in Azië, dus het verzenden kan wel een tijdje duren. Ik heb best veel dollar-ringen van Ebay, maar dit is mijn favoriet. Het is een beertje en hij is nog steeds op Ebay te vinden. Zelfs in meerdere kleuren. Hier is de brons gekleurde versie en hier is de zilverkleurige versie, maar met wat zoekwoorden zoals "cute", "retro", "ring" en "vintage" kom je hoe dan ook een heel eind in het zoeken van leuke ringen op de website. Zorg wel dat je op Ebay.com kijkt in plaats van Ebay.nl. Dat maakt een heel verschil!



Mijn laatste favoriete ring komt wederom van H&M. Deze kocht ik in de sale en hij is nogal groot. De ring heeft een groot, weerspiegelend vlak en ik vind 'm heel mooi. Een ring kan je look een hele boost geven als je het mij vraagt.


Wie weet laat Ilona binnenkort ook haar favoriete ringen en armbanden zien. Zouden jullie dat willen? 




No Comments Yet, Leave Yours!