maandag 9 juni 2014

Primark | Nepnagels


Nepnagels, ik was er nooit zo van, totdat ik deze schattige setjes tegenkwam bij de Primark. Ik wilde ze erg graag proberen en zo nepnagels een kans geven. De laatste tijd lijken m'n nagels steeds korter te breken en nepnagels verdoezelen dat probleem meteen.



Ik kocht eigenlijk 3 setjes, maar eentje daarvan heb ik al uitgebreid getest. Ik ging voor een setje met verschillende soorten fruit, konijntjes en nog een setje met een aztec print.


In het setje zitten 24 nagels, maar met wat veilen en knippen zou je het setje in principe twee keer kunnen gebruiken. Bij de nagels zit een klein flesje met lijm. Met nagellijm moet je altijd oppassen, want je zit zo met je vingers aan elkaar vastgeplakt.

Omdat ik de nagels altijd wil opbrengen zonder al te veel geklieder, gebruik ik een pincet om hiermee de nepnagel op m'n echte nagel te plakken. Ook leg ik wat tissues op de ondergrond zodat lijm die valt hierdoor kan worden opgenomen.


Wat ik als eerste doe bij het aanbrengen van nepnagels is de juiste maten uit de verpakking halen. Soms heb ik dat de duim nogal groot is en deze vijl ik dan aan de zijkanten een beetje bij zodat deze alsnog past. Ook knip ik bij de nagellijm het bovenste puntje er vanaf zodat ik meteen aan de slag kan.

Wat ik doe is de nepnagels omdraaien, lijm op de nepnagel aanbrengen en vervolgens met de pincet de nepnagel op m'n echte nagel bevestigen. Aandrukken doe ik wel met m'n vingers. Pas op dat je niet teveel lijm gebruikt, want dan kan het wel eens langs de randen gaan.


En dit is dan het eindresultaat, schattige nagels en bijna geen lijmresten te zien! De nagels blijven ook nog eens goed zitten, na twee dagen was ik alleen de nagel op m'n pink kwijt, maar deze kon ik gewoon opnieuw vast lijmen.

Ik ben heel erg tevreden met deze nepnagels. De prijs-kwaliteitverhouding is goed. Voor €1,50 heb je een setje met 24 nepnagels, een leuk patroon, goede lijm en nepnagels die hierdoor minstens 5 dagen blijven zitten.

Welke ervaring heb jij met nepnagels?


2 opmerkingen:

  1. Wow dat zijn inderdaad leuke nepnagels!
    Liefs,
    Deveney
    www.seture.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze schattig!! ik ga ze ook maar eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen