zondag 8 juni 2014

#NOTD Miss Sporty Clubbing Colours | 471


Omdat de maand juni aanbrak, mocht ik weer een leuk nagellakje voor mezelf uitzoeken. Deze stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, want dit was een kleur die ik zocht. Dit nieuwe lakje van Miss Sporty staat vandaag in de spotlights: 471.


Zo'n twee jaar geleden schafte ik bij Primark een setje van vier lakjes aan. Daar zat onder andere deze paarse tussen. Het is een paarse kleur die meer naar blauw neigt dan naar roze, wat je echt bijna nooit tegenkomt in de winkel. Het lakje van Primark heeft echter wat nadelen, waardoor ik naar een andere op zoek ging. Hij dekt prima, maar chipt redelijk snel, heeft een dun en onhandig kwastje en de geur is verschrikkelijk.


Toen zag ik de nieuwe Clubbing Colours lakken van Miss Sporty, een merk dat naar mijn mening geweldige lakjes heeft met vooral fijne kwastjes. Dit is 471, een van de zes nieuwe kleuren van de lijn. De lak van Primark neigt nog net iets meer naar blauw, maar de dupe is voor mij goed genoeg om te stoppen met zoeken. Dit is al mijn zevende lakje van Miss Sporty, maar eigenlijk had dit ook de achtste moeten zijn. Je vraagt je vast af waarom ik dat zeg. Nummer 470, een lichtblauwe kleur, is namelijk een dupe van Essies Bikini So Teeny die ik in de vorige NOTD liet zien. Ik had hier acht euro mee kunnen besparen, maar jou kan ik de tip in ieder geval nog meegeven.



Laten we het nog even hebben over de paarse lak, 471. De substantie is niet zo ondoorzichtig als andere lakken die ik van het merk heb en na één laagje vraag je je af of de dekking nog wel goed komt. Toch dekt de lak met twee lagen, hoewel ik op mijn duim wel vaak drie lagen toevoeg. Voor maar €1,99 is dat echt geen enkel probleem, want voor zo'n lage prijs hoef je niet zuinig te zijn. Ook de droogtijd staat niet tegen, want deze is super kort. Een echte budget topper!

Van welk budgetmerk koop jij het liefste nagellak?

3 opmerkingen: