vrijdag 20 juni 2014

#15 Stash Flash Friday | Sleek I-Divine Ultra Matts V2 palette


Het Ultra Matts V2 palette is het allereerste palette van Sleek dat ik had. Nooit heb ik er een review over geschreven. Stash Show Sunday is de perfecte gelegenheid om dit goed te maken. 



Wat al aan de naam van het palette te zien is, is dat deze alleen matte tinten bevat. Het is de tweede versie van het I-Divine Ultra Matts, want V1 bevat allerlei felgekleurde matte tinten. Dit palette bestaat uit natuurlijke en ook donkerdere tinten. Maple en Villan vind ik vooral bijzondere kleuren. Ook de groene kleur Fern en turquoise kleur Orbit zijn natuurlijk voor mij gemaakt. De namen passen trouwens heel goed bij de kleuren van het palette. Leuk bedacht op deze manier, Sleek!

De bovenste rij

De onderste rij

Het pigment dat van de oogschaduws afkomt is helemaal fantastisch. Zelfs de beige kleuren Dune en Flesh zijn goed op mijn arm te zien. Daarnaast is een goede zwart en een goede wit handig om te hebben. Met zwart kun je goed diepte creĆ«ren en met wit kun je mooi highlighten en blenden. Het heftige pigment zorgt er wel voor dat je snel teveel oogschaduw aanbrengt en dat het dus beter is om de kleuren rustig op te bouwen. Gelukkig valt ook de fall-out mee. 


Bij de look die ik maakte koos ik voor de blauwe kleur Ink. Deze blendde ik van de buitenste ooghoek de crease in. In de crease ging ik verder met de grijze kleur Thunder. Om het geheel op te lichten bracht ik Pillow Talk aan op mijn ooglid en in de binnenste ooghoek. 



Ik denk dat er maar weinig matte palettes zijn die zo veel kleur afgeven. Voor een tientje is het Ultra Matts V2 palette al te koop op verschillende webshops, zoals Alice&Jo, Boozyshop, enz. Ik raad 'm in ieder geval aan!

Kies jij voor het Ultra Matts palette V1 of voor V2?

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleuren zitten er in dit palette! Mooie ooglook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi palette! Goede pigmentatie voor matte oogschaduws :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er nu 2 van Sleek en er zullen er vast meer komen ;) Ook deze is weer mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem ook en het is een erg fijn palette!

    BeantwoordenVerwijderen