zaterdag 3 mei 2014

Victoria's Secret fragrance mist van Etos | Love Spell


Het ging al een tijdje in de rondte dat Victoria's Secret fragrance mists verkrijgbaar zouden zijn bij Etos en uiteindelijk spotte ik ze, bij de Etos bij het Rembrandtplein in Amsterdam. Ik had keuze uit twee soorten en kon deze écht niet laten liggen.



De fragrance mist die ik kocht, heeft de geur Love Spell. De andere mist die verkrijgbaar was bij het filiaal van Etos, was Simply Breathless met de geur van Freesia en Mandarijn. Deze geur vond ik best lekker, maar ik heb al een body mist met mandarijn geur. Ook Pure Seduction met Freesia en Rode Pruim zou nog verkrijgbaar zijn bij verschillende filialen.

Ik vind de verpakking van het product prachtig, vooral als je 'm in de zon zet. Ik bleef er maar foto's van maken voor dit artikel. De illustratie aan de binnenkant van de fles is bijvoorbeeld een leuke toevoeging en een stuk leuker dan dat je de omschrijving op de achterkant ziet. Daarnaast is het gouden detail bij de dop een leuke toevoeging.



Love Spell ruikt naar een combinatie van kersenbloesem en perzik. De geur die uit de verstuiver komt, is dan ook ontzettend zoet, maar toch bloemig. Perzik is zeker terug te herkennen. De mist is sterk, maar blijft daardoor lang hangen. En als de geur vervlogen is, spuit je toch gewoon nog een keer! Er zit namelijk wel 250 ml in de fles, waar je vast ontzettend lang mee kan doen. Ik vind dit een groot voordeel van het product. Je zult 'm niet snel even in je handtas gooien om mee te nemen, maar het is een lekker verfrissend product om de dag mee te beginnen of om te gebruiken voordat je een afspraak(je) hebt.



Naast de, naar mijn mening, betoverend lekkere geur bevat de mist aloë vera en kamille. Dit zijn ingrediënten die voor de huid bekend staan als genezend. Weer een voordeel! Ik kan alleen maar positief zijn over deze mist. Vooral voor de zomer zal het een goede aankoop zijn gewest. Ik ga 'm zeker weten vaak gebruiken. Dat zou ik met mijn andere body mists ook moeten doen!
Ik ben vooral blij dat de fles zo'n groot aantal milliliters bevat, want deze is dan wel te koop bij Etos, maar kost alsnog €10. Bij de Victoria's Secret op Schiphol kosten ze €12 (dacht ik), dus zoveel scheelt dat niet. Alsnog ben ik er erg blij mee en ze zijn nu voor iedereen makkelijker verkrijgbaar.


Welk product van Victoria's Secret zou jij verder in Etos willen zien?

2 opmerkingen: