woensdag 7 mei 2014

Big Bazar | W7 quattro eye shadow palette


W7, een merk dat steeds bekender wordt door het 'In The Buff' palette. Het palette zou een dupe zijn van het Naked2 palette van Urban Decay. Nu heb ik zelf het 'In The Buff' palette niet in bezit, maar de goede reviews over de pigmentatie ervan zijn ook mij niet ontgaan. Dit was dan ook voor mij de reden om een kleiner palette mee te nemen van W7 bij de Big Bazar.




Het palette bestaat uit 3 nude kleuren en een witte highlighter. De kleuren zijn zowel droog als nat aan te brengen omdat het gebakken oogschaduw is. In deze post zal je alleen zien hoe ze droog zijn aangebracht.


De kleuren hebben geen namen, maar het palette bevat een champagnekleur, gouden tint, een bruine kleur en een witte highlighter. Alle kleuren bevatten een shimmer.


boven: daglicht schaduw - onder: daglicht zon

De pigmentatie van het palette is goed, maar niet denderend. De oogschaduw is erg korrelig en pakt niet op kwasten. Ik heb daarom bij de look ook voornamelijk de oogschaduw aangebracht met de vingertoppen. Bedenk wel dat dit droge swatches zijn, nat zou het pigment waarschijnlijk veel duidelijker zijn.


In de look heb ik alle kleuren verwerkt. Ik begon met de champagnekleur over het gehele ooglid, waarna ik de donkerste kleur aanbracht in de crease. Aan de buitenkant van m'n ooglid gebruikte ik de gouden kleur en het geheel ben ik gaan blenden. Als laatste nog de witte highlighter op m'n wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek.


Ik ben erg blij met dit palette van W7, het pigment is oké en er is goed met de oogschaduw te werken ondanks de ietwat korrelige substantie. Ik ga ook zeker nog eens proberen de oogschaduw nat aan te brengen om te zien wat daarvan het effect is. Het palette is te koop bij de Big Bazar voor €1,99.

Hoe is jouw ervaring met producten van W7?

2 opmerkingen:

  1. De swatches zien er goed uit voor de prijs! Ik heb zelf geen producten van W7.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooie fotos ik heb het doosje ook drm zocht ik een goede review en tada hier heb ik er een vooral die foto met het doosje in de zon is erg goed gelukt en inderdaad goed product voor de big bazar en die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen