dinsdag 13 mei 2014

Big Bazar | Pink Tease lipstick


Een aantal weken terug is hier in de buurt een Big Bazar geopend, eindelijk! Nu moet ik mijzelf er wel iedere keer ervan weerhouden na school erheen te gaan, maar als ik ga neem ik meteen heel veel mee. Zo ook afgelopen keer deze twee Pink Tease lipsticks. Benieuwd naar mijn ervaringen? Lees dan verder!



Met het merk was ik nog niet bekend, dus ik was erg benieuwd. Ik nam twee lipsticks mee, die helaas geen namen hebben, maar ik kocht een wijnrode kleur en een zoete roze kleur. Twee kleuren die ik normaal niet snel zou kopen omdat ik niet weet hoe ze staan, maar voor de prijs van €0,99 kon ik ze niet laten liggen. Hiervoor krijg je wel een goedkoop ogende verpakking, maar dat nemen we maar voor lief.




De lipsticks zijn enorm creamy, wat fijn! Ze laten hier en daar wel wat velletjes zien op de lippen, maar het is niet zo erg dat het storend is. De lipstick is doordat deze zo creamy is goed aan te brengen op de lippen en laat een heel mooi effect achter. De lipstick blijft ongeveer 3 uur zitten en moet dan weer worden bijgewerkt.


Ik ben heel erg tevreden over deze lipsticks! Het was jammer dat ze maar een paar kleuren hadden, anders had ik er zeker meer meegenomen. Een fijne budgettopper die ook nog eens goed verkrijgbaar is.

De lipstick is verkrijgbaar bij Big Bazar voor €0,99.

Ben jij al bekend met het merk Pink Tease?

5 opmerkingen: