woensdag 23 april 2014

Sally Hansen complete Salon Manicure nagellak van Action


Action verkoopt zelf veel cosmetica, maar heeft soms ook producten van andere duurdere merken in de schappen liggen. Nu ook nagellak van Sally Hansen. Het zijn de complete Salon Manicure lakken, die voor veel mensen normaal vast te duur zullen zijn, maar nu voor een leuke en kleine prijs worden aangeboden.


Ik begin met naar mijn mening de mooiste. Dit is Resurrection, een donkerblauwe jeans kleur die in het echt toch net ietsje grijzer overkomt, maar toch erg mooi is. De complete salon manicure lakjes van Sally Hansen hebben een breed kwastje en deze lak brengt fijn aan. Met twee laagjes zit je goed. Daarnaast blijft de lak goed zitten. Hij zal na een paar dagen gaan slijten, maar chippen zal hij niet. 



Het andere lakje dat ik heb is Grean Tea, een lichtgroene minty kleur, die toch iets minder fijn aanbrengt dan de vorige. Hij brengt namelijk wat streperig aan en heeft op mijn duim eerder drie laagjes nodig, omdat die nagel natuurlijk iets groter is in vergelijking met de andere. Door het snelle drogen en het fijne kwastje kun je het met twee lagen redden, maar dan moet je niet te dunne laagjes gebruiken. Gelukkig zit er genoeg inhoud in het flesje, namelijk wel 14.7 ml!


De complete Salon Manicure nagellakjes van Sallly Hansen worden bij de drogisterij verkocht voor €9,99, maar liggen nu bij Action in de schappen voor maar €1 per stuk (ja, echt waar!). Met zoveel voordelen kun je die niet laten liggen. Ook heb ik daar nog lakjes van de Hard as Nails Xtreme wear lijn gespot van het merk. Ik zou maar snel even een bezoekje aan de dichtstbijzijnde Action brengen.

Welke merken spotte jij verder bij Action?

No Comments Yet, Leave Yours!