zondag 9 maart 2014

Stash Show Sunday #8 Maybelline en NYC lipkleurtjes


Voor een hele review is bij sommige keren wel wat meer nodig dan één product. Andere bloggers laten dan de hele lijn zien en ik zal eerlijk zijn: ik heb daar het geld niet voor (over). Twee voorbeelden hiervan ga ik nu samen laten zien in deze Stash Show Sunday. Het zijn deze keer twee prachtige lipkleurtjes.


Ook aan de titel is het te zien. Ik heb in de naam maar 'lipkleurtjes' gezet, want de volledige namen zijn voor mij echt te lang. Dit zijn ze, de twee lipproducten in dit artikel:

  • NYC Cityproof Twistable intense lip color: 022 Fulton St Fuchsia
  • Maybelline Super Stay 14 hour lipstick: 430 Stay With Me Coral
Om deze twee leuke kleurtjes te laten zien begin ik alvast met de swatches.


Fultin St Fuchsia is een zuurstokroze tint en Stay With Me Coral een koraal die iets meer naar rood neigt dan naar roze. Bij beide producten is het pigment super.


De NYC lip color heb ik niet zo lang geleden gekocht. Hij ligt ook nog niet ontzettend lang in de winkels. NYC belooft met dit product een 'shiny, stay-put finish' en gemakkelijk aanbrengen.
Om te beginnen: het gemakkelijk aanbrengen. De lip color is een jumbo stick. Oogschaduws zie je soms ook in deze vorm. Ik vind dit op mijn lippen nou niet bepaald de makkelijkste manier om aan te brengen. Liever zie ik dat de stift of stick schuin is afgesneden. Daarnaast glijdt deze stick ook snel over je lippen. Netjes aanbrengen is een kunstje, maar het beste is als we het zien als een gekleurde balm. Een lipstick is het niet echt. In dat opzicht voelt het wel aardig aan. Niet plakkerig, maar je voelt wel dat er een balm op je lippen zit.



De kleur op mijn lippen straalt, is fel en glanzen doet-ie zeker. Wel is het moeilijk om de kleur over je lippen te verdelen, want de substantie glijdt snel. Daarnaast verdwijnt de kleur ook redelijk snel. Een hapje of drankje overleeft deze kleur in ieder geval niet. Ik kan adviseren niet teveel van het product op je lippen te smeren.
Ik klink negatief, maar ben toch wel heel blij met deze lipkleur. Het is een mooi gekleurde balsem die je in je tas stopt om je look een korte oppepper te geven. Hij zit fijn op je lippen en kost maar €3,99. Deze lip color is verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister. Er zijn naast Fulton St Fuchsia nog 11 kleuren verkrijgbaar.


Stay With Me Coral van Maybelline is een lipstick waarvan beloofd wordt dat deze 14 uur blijft zitten. Klinkt ongeloofwaardig, maar ik kan je verzekeren dat deze lip stick heel heel lang blijft zitten. (Ja, twee keer heel) Zo'n tien uur zie je de lipstick echt wel goed zitten. Ik kan over dit product eigenlijk kort en alleen positief zijn. De kleur blijft fel, de lipstick droogt je lippen niet uit, er zijn veel kleuren beschikbaar en dan wil ik het nog even over de geur hebben. Wat is de geur van deze lipstick verrukkelijk. Heel zoet! 



Op de close-up foto van mijn lippen zie je dat ik wat velletjes op mijn lippen heb, maar dat ligt niet aan de lipstick. Op de full-face foto zie je het ook helemaal niet meer. De kleur knalt van mijn lippen af en ik ben er zo ontzettend blij mee. Ooit wil ik alle kleuren van de 14hr lijn van Maybelline. Een topproduct is het! Je moet er de €12,99 voor over hebben. Als tip raad ik aan om te wachten tot bij Kruidvat de actie is waarbij alle producten van Maybelline tien euro per stuk zijn, want dat gebeurt regelmatig. Ik kocht de mijne ook voor tien euro.


Wat is jouw meest geweldige lipkleurtje/lipproduct?

No Comments Yet, Leave Yours!