maandag 31 maart 2014

H&M: nail polish


De lente is in volle gang en hierbij horen natuurlijk ook een aantal lentekleurtjes op de nagels. Bij H&M kwam ik twee hele leuke lakjes tegen en bestelde ze zonder twijfel.


Lollipop Lullaby - Pink Macaroon

De lakjes die ik kocht zijn lila en lichtroze van kleur, de beste kleuren zijn te zien op de tweede foto, lekker in de felle zon! Het zijn twee hele schattige kleurtjes die helemaal geschikt zijn voor het frisse lenteweer.




Dit schattige roze kleurtje is ideaal voor de lente. De kleur neigt tegen pastel aan, maar is toch iets meer babyroze. De kleur dekt met 3 lagen en is heel helder.



Dit lila kleurtje doet mij echt heel erg denken aan een hyacint. Die staan nu volop in bloei en hebben precies hetzelfde kleurtje! Echt een hele geschikte kleur dus voor de lente. Deze kleur dekt in twee lagen.

Ik ben heel erg tevreden over de lakjes, de kleuren zijn mooi en ze dekken goed. Wel is de droogtijd iets langer dan normaal, maar met een sneldrogende topcoat is dit zo verholpen. De lakken kosten €2,95 en zijn te verkrijgen in de H&M webshop.

Heb jij al lakjes van H&M in je stash?

6 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kleurtjes! Wat heb je trouwens mooie nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heerlijke kleuren zijn het! heel vrolijk :) en bedankt, doe erg m'n best om ze zo te laten haha

      Verwijderen
  2. Wauw die roze is echt heel erg mooi! Misschien moet ik nog maar eens langs de hema.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, wat een mooie lakjes! En echt een fijn prijsje! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn nog eens leuke kleurtjes! Vooral de paarse vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieve kleurtjes. Helemaal perfect voor de lente! En wat een mooie dekking ook <3

    BeantwoordenVerwijderen