maandag 10 maart 2014

Bestelling By Blonde


Een tijdje terug raakte in via Twitter bekend met de webshop By Blonde. Ik nam een kijkje en de webshop bleek te beschikken over een erg ruim assortiment. Geen bekende merken, maar wel hele leuke producten voor een leuke prijs. Het assortiment is erg divers en er is dan ook voor ieder wat wils.


Ik kon de bestelling natuurlijk niet afronden zonder een aantal nagelproducten te bestellen en ging dan ook voor een aantal producten die erg functioneel zijn. Als eerste een setje teenspreiders (€1,00), ik lak m'n teennagels eigenlijk nooit, maar als er ooit een dag komt waarop dat wel gaat gebeuren kan ik ze altijd gebruiken.

Ik kocht ook een pakje met nagelstickers (€1,95), ik heb tot nu toe goede ervaringen met nagelsticker gehad en ik hoop dat ook dit setje mij weet te overtuigen.

De Nail Polish Remover Pen (€1,95) kocht ik omdat ik het vervelend vind met een wattenstaafje de laatste restjes nagellak te verwijderen. Het lukt altijd net niet en de spitse punt van deze remover pen zou dat moeten voorkomen. Bij de pen zitten 3 extra punten, zodat als er eentje op is je hem kan vervangen.



3 wax melts, een parfumverstuiver en een ketting met vleugels. De wax melts (€0,50 p.s.) daar ben ik sowieso fan van, ik heb er al behoorlijk veel van Yankee Candle en deze nieuwe geuren kunnen er ook nog wel bij. De geuren die ik koos zijn choco vanille, perzik en vanille.

De pafumverstuiver (€4,95) kocht ik omdat ik hier echt al heel lang naar op zoek was en de enige parfumverstuivers die ik wel kon vinden een erg onhandig systeem hadden wat betreft het vullen ervan. Deze is erg makkelijk in gebruik en aan de onderkant zit een gaatje die je gewoon op de parfumfles kan zetten om op deze manier het parfum er in te spuiten.

Het kettinkje (€1,95) kocht ik omdat ik deze gewoon enorm schattig vind. Ik kocht een tijdje terug bij de Action al een armbandje met vleugels en samen is het ook een schattige combinatie.


Ik vind het fijn om m'n lippen goed te verzorgen en al helemaal als dat in combinatie met een leuk kleurtje of een mooie glow kan. Daarom nam ik ook 2 lip glows (€0,50 p.s.) mee met een fruitgeurtje.


Het product waar ik het meest door werd verrast waren toch wel de oogschaduw stickers (€1,95). Deze stickers geven je binnen 10 seconden de perfecte ooglook, ideaal dus als je even snel je make-up moet doen. Even blenden en het zit perfect. Ik was eerst nogal sceptisch en het was dus ook een tester, maar het werkt echt! Helaas heb ik er geen foto's van omdat ik ze 's avonds gebruikte, maar de pigmentatie die er vanaf kwam was echt super. Hieronder zijn nog wat 'resten' die op een van de pads zaten en daar kan je zien dat de pigmentatie erg duidelijk is.


Naast bovenstaande producten kocht ik via de website ook nog scrubhandschoenen (€1,50). Ik heb ze meteen  in gebruik genomen en wow, ik ben echt heel erg tevreden over de handschoentjes, ik gebruik ze in combinatie met een scrub en m'n huid was na een scrubbeurt al zachter en soepeler.

Ik ben erg blij met de diverse producten die ik in de By Blonde webshop bestelde. De prijzen zijn voordelig en de diversiteit op de website spreekt mij ook erg aan. Het zijn producten die je niet overal vind en dat maakt het extra leuk! Ook de levertijd was erg snel, ik had mijn pakketje binnen 2 werkdagen binnen en het zat allemaal erg netjes en compact verpakt.

Was jij al bekend met de webshop By Blonde?

2 opmerkingen:

  1. Ik kende de webshop nog niet. Het zien er wel allemaal heel mooie spulletjes uit en best goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bestelling, ik kende de webshop nog niet! x

    BeantwoordenVerwijderen