vrijdag 28 februari 2014

Terug in de tijd met nagellak


Na de nagellak tag van gisteren dacht ik aan een vervolg. Mede doordat ik foto's op mijn laptop vond van mijn gelakte nagels. Oude foto's. Je mag er gerust keihard om lachen, want niet alles is even mooi.
Ik zal de foto's op volgorde van tijd laten zien. De vraag is: hoe duidelijk is het hoeveel ik vooruit ben gegaan?


Een foto uit 2009. Het valt me op dat mijn handen echt een stuk kleiner zijn dan nu. Wat me verwonderd is dat ik me dit nog heel goed kan herinneren. Ik maakte deze foto met mijn LG Cookie, die ik toen had, en deze "nail art" was geïnspireerd op jelly beans. Kun je dat zien? Ook erg opmerkelijk dat ik de foto op zo'n onpraktische manier maak.


Nog zo'n onpraktische plat-op-tafel foto. Deze komt uit een jaar verder. Ik had toen een zwarte trui met roze stippen en wilde dus ook zulke nagels. Dat is eigenlijk nog geen gek idee. Jammer dat ik geen foto had van de nagels en de trui samen. 


Het jaar 2011. De kleurencombinatie van de nagellak op deze foto staat me wel erg aan, maar waarom zo'n lelijke lijn ertussen? Waarschijnlijk omdat de kleuren op elkaar overliepen. Als ik het netter kon, was deze volgens mij op zich wel geslaagd.


Een vraagje: waarom een foto maken van versleten nagellak? Ik kan er wel om lachen. De combinatie van de nagellak kan er wederom mee door. Het doet me denken aan bijtjes, maar dan anders.


Mooie fotokwaliteit en een mooie nail art, al zeg ik het zelf. De datum van deze camera staat al jaren ingesteld op dezelfde datum, dus de echte datum waarop ik deze foto maakte weet ik niet. Maar de leukste foto van mijn nagels in dit artikel vind ik een mooie afsluiter. Al kan ik wel raden dat dit de recentste foto is.

Ben jij ook verbeterd in je nagellakkunsten?

No Comments Yet, Leave Yours!