maandag 3 februari 2014

Primark: leather effect nail polish


Een aantal weken geleden was ik eindelijk weer eens bij de Primark. De Primark zit voor mij bijna een uur weg met de trein, dus ik kom er helaas niet heel vaak, maar als ik er ben neem ik van alles mee. Zo ook deze nagellak met 'leather effect'. Het doosje trok m'n aandacht en ik was meteen erg benieuwd, want een effect als leer, hoe zou dat er nou uit zien op je nagels?



Het eerste wat mij op viel was de inhoud van het potje nagellak, maar liefst 12ml! Dat is behoorlijk veel. Ook vond ik het erg leuk dat er fimo canes bij zaten, een aantal met doodshoofden en een paar in hartjesvorm met een strikje er op, heel erg leuk.



Helaas, helaas, niets leather effect. Gewoon een liquid sand effect, maar dan bij compleet zwarte nagellak, toch een beetje jammer hoor! Toch zijn de fimo canes nog steeds een leuke toevoeging en is het liquid sand effect niet lelijk, alleen jammer dat wat je verwacht er niet uit komt.

Gelukkig was de teleurstelling snel voorbij, want ik betaalde slechts €3,00 voor het setje nagellak en fimo canes. Zoals al vermeld kocht ik het setje bij de Primark.

Wat vind jij van dit 'leather effect' leuk, of niet zo?

1 opmerking: