dinsdag 28 januari 2014

Stash Show Sunday #2: Catrice Absolute Nude eyeshadow palette


Dit palette heb ik al een heel tijdje. Gelukkig heb ik het meteen na aankoop gefotografeerd. Vorig jaar in het begin van april was dit, gezien aan de datum van de foto. En wat heb ik deze vaak gebruikt! Jullie zullen zien waarom. 





De kleuren in het palette bevatten allemaal aardig wat shimmers. Als ik zo naar de kleuren kijken valt me wel iets op. De eerste vier kleuren van links zijn erg verschillend, maar de laatste twee kleuren lijken nogal op elkaar. Laten we even kijken naar de swatches.



De vierde kleur van links, een soort gouden kleur, valt een beetje tegen. Voor de rest is de pigmentatie prima! Gelukkig zijn de kleuren goed op te bouwen. Ook met de korreligheid valt het mee. 
Vooral de drie linker kleuren zijn prachtig. Wel lijken de twee rechter kleuren inderdaad ook bij de swatches veel op elkaar. Ik maakte een look met de eerste kleur in de binnenste ooghoek, de tweede op het ooglid, de derde in de crease en de laatste in de buitenste ooghoek.



Ik ben erg tevreden met de kleuren in het palette en gebruik deze dan ook erg vaak voor natuurlijke oogschaduw looks. Er is makkelijk mee te werken en ook niet duur. Het is precies wat we van Catrice gewend zijn! Het palette kost € 4,99 en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister. 



Welk budget oogschaduwpalette is jouw favoriet?

No Comments Yet, Leave Yours!