zaterdag 4 januari 2014

Mijn jaar 2013


En dan is het alweer 2014! Graag wil ik het jaar 2013 nog even samenvatten, omdat het jaar voor mij echt top was! Ik heb mijn ervaringen verdeeld onder een paar onderwerpen.

Muziek
Dit jaar heb ik een van mijn meest favoriete bands, Thirty Seconds To Mars, maar liefst twee keer live zien optreden. De eerste keer op Rock Werchter en daarna in de Ziggo Dome. 

Zanger Jared Leto

Een band die ik in 2012 ontdekte is Imagine Dragons. Ik heb hun album keer op keer gedraaid en was dan ook reuze blij toen ik zag dat ze zouden gaan optreden in Nederland. Op 2 november 2013 stonden ze in de Melkweg en ook live zijn ze echt geweldig.  

Imagine Dragons

School
Dit jaar slaagde ik voor mijn havo examen. Ik was ontzettend bang dat ik zou zakken, maar dit was achteraf helemaal niet nodig, want de cijfers die ik haalde waren super goed. Door deze hoge cijfers was ik zelfverzekerd genoeg me aan te melden voor een studie met loting zonder dat ik eigenlijk een tweede keus had. Dit was de studie Media, Informatie en Communicatie op de Hogeschool van Amsterdam, waar ik uiteindelijk ook voor ben aangenomen. Ik heb het ontzettend naar mijn zin en ook de cijfers die ik nu haal zijn top.

Nagellak
Dit was het jaar van de nagellak met liquid sand effect. Ik denk dat elk merk nu wel een variatie heeft. Ik ben er verliefd op geworden en heb nu al sand effect nagellak van Essence, Maybelline, Rimmel en Barry M (Over Countess binnenkort een review). 

Beauty
Dit jaar ben ik meer gaan experimenteren met kleuren op mijn ogen en lippen. Doordat ik ooit een grote bak met make-up heb gekocht bij de opruiming van een groothandel, heb ik heel veel kleuren lipstick en lipgloss. Ook heb ik het jaar door nog een aantal mooie kleurtjes gekocht. Van lipgloss ben ik iets minder fan, maar ik heb dit jaar zeker weten veel meer lipstick gedragen dan ooit. Vooral met de aankoop van Stay With Me Coral van Maybelline ben ik heel blij.

Haar
In 2013 heb ik twee keer mijn haar geverfd. De eerste keer een lichte dip dye en de tweede keer een donkere. De donkere dip dye is nog een beetje te zien, maar het ligt eraan in welk licht je mijn haar ziet. Met beide resultaten was ik erg tevreden, dus misschien ga ik het nog eens doen.

Reizen
Mijn vader beloofde me dat als ik zou slagen, we met z'n tweetjes naar New York zouden gaan. Dus dit gebeurde! We zijn daar vijf dagen geweest en het was een reis om nooit te vergeten. Veel dingen die je daar gezien moet hebben, hebben we bezocht, bijvoorbeeld: the Empire State Building, het Vrijheidsbeeld, en Times Square, waar ons hotel heel dicht bij was. 
Ook hebben we een musical gezien op Broadway, namelijk Spiderman. Dit was toch echt wel het hoogtepunt van de vakantie in New York. 
Ten slotte hebben we de Walmart bezocht en heb ik allerlei make-up en geurkaarsen ingeslagen, oeps!

 Op Times Square


 Vanaf the Empire State Building


De musical Spiderman: Turn Off the Dark

Wat waren jouw hoogtepunten in 2013?

No Comments Yet, Leave Yours!