zondag 5 januari 2014

bye 2013, hello 2014


Hallo allemaal, hierbij wil ik jullie allemaal nog een heel gelukkig nieuwjaar wensen! Na een paar dagen afwezig te zijn geweest ben ik er helemaal klaar voor om weer volop te bloggen.

2013:
2013 is een roerig jaar geweest. Ik heb heel veel nieuwe mensen leren kennen en mensen beter leren kennen. Ik heb veel nieuwe indrukken mogen op doen en dit is ook het jaar waarin m'n verslaving voor nagellak echt vorm heeft gekregen. Ik heb echt heel erg veel leuke dingen gedaan afgelopen jaar en hoop zeker dat er in 2014 nog veel meer mooie herinneringen bij mogen komen.

Mijn wensen voor 2014:
Ook dit jaar hoop ik veel nieuwe indrukken te mogen op doen. Ik hoop dit jaar te slagen voor m'n havo en daarna de opleiding culturele en maatschappelijke vorming te doen. Ik wil erg graag op kamers, dus als ik mijn examens haal is dat ook een doel.

Verder hoop ik natuurlijk dat ik lekker verder kan met bloggen en ik veel mensen blij kan maken met deze blog.

Wat jullie de komende tijd kunnen verwachten:
Er staan verschillende reviews op de planning, waaronder van de textured lakken van Barry M en Golden Rose Jolly Jewels. Ook ga ik een poging doen om een mooie nail-art voor jullie te bedenken.Verder heb ik laatst een mail gehad met daarin de informatie dat mijn glossy box onderweg is, dus daar gaan jullie ook zeker een post over zien!

Ik wil jullie hierbij ook het allerbeste voor 2014 wensen en ik hoop dat het een mooi jaar wordt voor iedereen. Doe wat jou blij maakt en doe er alles aan om je doelen te bereiken. Maak jezelf blij en laat zien dat je blij bent, geniet van alles dat je doet en leer van de dingen die misschien minder leuk zijn. Geniet volop van de mensen om je heen en laat je vooral niet op je kop zitten.


bron foto's: weheartit

No Comments Yet, Leave Yours!