vrijdag 20 december 2013

Mijn favo lakjes voor de feestdagen



Heel veel glitter dit najaar. Ik ben er blij mee! Dit zul je dan ook genoeg terugzien in deze post, waarin ik mijn favoriete nagellak voor de feestdagen laat zien.


De bovenste lakjes zijn een prachtige combinatie. 312 van Miss Sporty is een glimmende gouden lak. 

121 Gold Fever van Essence is een topper met gouden en rode glitters. Door dit te combineren met een gouden basis geeft het een extra feestelijk effect. Helaas is Gold Fever niet meer verkrijgbaar in de winkels.

Onderaan zie je Oh My Goldness! van Catrice. Deze zit nog gewoon in het vaste assortiment van Catrice en is opvallend en erg feestelijk! 


Nog zo'n prachtige combinatie. Het duurde even voordat ik wist hoe ik 112 Time For Romance van Essence moest gebruiken. Is het nou een topper of gewoon een lak op zichzelf? Ook 79 van Hema vond ik op zichzelf niet erg bijzonder. Maar een combinatie van de twee is echt prachtig!


Deze Sparkling Sand Effect lakjes van Essence kunnen niet in je stash ontbreken! Me & My Lover (links) en Here's My Number zijn prachtig, blijven lang zitten en kosten maar € 1,79. Wel is Here's My Number alleen verkrijgbaar in het tweede schap van Essence in de winkel. Zie hier een lijst met Kruidvat filialen met een tweede schap.


Spark-Tacular! heb ik bij Sephora gekocht toen ik in Amerika was en is niet in Nederland verkrijgbaar. Het is een kleurrijke topper en geeft met één laagje al ontzettend veel glitters af. Gelukkig hebben Essence en L'Oreal vergelijkbare lakjes. (Essence - Confetti en L'Oreal - 842 Sequin Explotion)
Rechts is 843 White Gold te zien. White Gold is een witgouden glitterlak van L'Oreal en is onderdeel van de Color Riche najaarscollectie van het merk. Alle lakjes van de najaarscollectie kosten € 5,99. White Gold is vooral erg chique en zit tussen goud en zilver in. 

843 White Gold


Nog twee lakjes van najaarcollecties. Deze keer van Miss Sporty en Maybelline. Links 222 Beaming Blue van de Brocades lijn van Maybelline. (Hier volgt een review van!) Ik vind dit persoonlijk de mooiste van de vier Brocades lakjes. Ze kosten €3,99. Er zitten fijne en grove glitters in de kleuren zilver, lichtblauw en donkerblauw en er is een soort sand effect te zien.

 005 Psychedelic Green

Het donkergroene glitterlakje is 005 Psychedelic Green van Miss Sporty en kost € 1,99. Ik vind het een mysterieuze kleur en ik heb deze eigenlijk nooit eerder gezien. Ook het paarse nagellakje van Oh My Gem! is erg mooi.


Rimmel kwam dit najaar met Space Dust, ook echte kerstlakjes met een glitter/sand effect. Hiervan heb ik twee kleuren: paars en zilver. Het paarse lakje is 006 Moon Walking en het zilvere lakje heet 007 Shootin Star. 

Revlon: LAKJE - Calvin Klein: Red Wine - OPI: In the Cable Car-Pool Lane

Ten slotte een paar lakjes met wat minder glitters. Het zijn gewoon mooie donkere kleuren voor de herfst en winter. In Red Wine zit wel een shimmer. Bij Big Bazar kost Revlon make-up € 2,99 en Calvin Klein € 3,99. Ik raad dus aan daar zeker te gaan kijken!

Welk lakje draag jij het liefste dit najaar?

No Comments Yet, Leave Yours!