zaterdag 17 december 2016

Essence LE The Little X-Mas Factory | eau de toilette


Kerst komt steeds maar dichterbij en Essence heeft weer een limited edition uitgebracht die helemaal bij de feestdagen past. Daar hoorde ook een geurtje bij en na het zien van de geurnoten op internet was ik er eigenlijk gelijk al van overtuigd dat ik deze graag wilde hebben.




De verpakking schreeuwt gewoon Kerst! De eau de toilette van deze 'The Little X-Mas Factory' heeft de naam 01 it's magic gekregen en bevat 30 ml. Misschien heb je al gezien dat er bessen en vanille noten in zitten, dus waarschijnlijk ben je nu nieuwsgierig naar alle geurnoten. Dit zijn ze:

Topnoten: chocolade, cranberry en nectarine
Hartnoten: fresia en pioen
Basisnoten: vanille, tonkaboon en karamel


Reviews van geuren blijven altijd lastig, maar ik zal m'n best doen de geur te omschrijven. De geur is zoet, warm en een ver weg bloemig. De cranberry en vanille ruik ik zeker weten terug en ook bij de noot chocola kan ik me wel wat voorstellen. Als liefhebber van zoete geuren moet je deze zeker weten even ruiken voor het te laat is. Het is ten slotte en limited edition!

Essence LE The Little X-Mas Factory eau de toilette, te koop bij Kruidvat en Trekpleister - € 4,99

Heb jij al iets van deze limited edition gescoord?

Related:



1 opmerking: