woensdag 4 mei 2016

Kiko | Quick Dry nail lacquer


Ik denk dat er nog nooit zo lang een product in mijn 'te reviewen' bakje heeft gelegen als deze nagellak van Kiko. Het eerste exemplaar kocht ik toen de winkel op Amsterdam CS net geopend was en snel daarna volgden de andere drie. Genoeg kans en tijd gehad dus om de producten te testen!

858 - 859 - 854 - 850

Het begon met het felle, blauwe kleurtje en daarop volgde een felle, groene tint en twee kleuren met een metallic finish. Allemaal vind ik ze erg mooi, maar er zit wel een echte favoriet tussen... Helaas hebben de lakjes alleen nummers, geen namen. Qua uiterlijk zien ze eruit zoals de meeste producten van Kiko, simpel en strak.


Wow, bij deze lak moet je echt opletten, want in elk licht is deze weer anders. Ik dacht in eerste instantie een wat koperachtige kleur gekocht te hebben, maar in werkelijkheid neigt de lak naar de roze/paarse kant. Erg bijzonder en erg mooi. Wel opletten dat je bij het lakken niet teveel strepen achterlaat...


Ik was al tijden op zoek naar een mooie metallic goud, maar nu heb ik hem dan toch eindelijk bij Kiko gevonden. De nagellak brengt minder streperig aan dan gedacht, wat al een grote plus is en bovendien zitten er prachtige glitters in het lakje, waardoor het goud nog meer tot z'n recht komt.


In eerste instantie dacht ik gewoon weer een mintgroene kleur gekocht te hebben, maar na het aanbrengen op de nagels blijkt dat niet helemaal te kloppen. De kleur is aan de felle kant, wat ik erg mooi vind, zeker een goede toevoeging voor mijn stash.


Oh, my, god, wat een kleur! Deze vind ik werkelijk prachtig en het is dan ook zeker mijn favoriet. De blauwe kleur is zó fel en helemaal geschikt voor de dagen waarop de zon lekker schijnt. De lak is zelfs zo fel dat de camera het amper kan vastleggen.


De kwaliteit van de lakken is voor vrijwel alle vier de lakjes hetzelfde. Na een kwartier is de nagellak zo goed als droog en na een half uur ook echt helemaal uitgehard. Bij de metallic lakken is het opletten dat je niet te streperig lakt, maar verder ben ik erg over de kleuren te spreken. Bovendien heb ik bij alle lakken maar twee laagjes nodig gehad, ik houd ervan!

Kiko Quick Dry nail lacquer, zowel in de winkel als online te koop - €2,90

Heb jij al een Kiko Quick Dry lakje in je collectie?

No Comments Yet, Leave Yours!