vrijdag 15 april 2016

Catrice | High glow mineral highligting powder


Alles waarvan ik er teveel heb, compenseer ik met mijn highlighters. Deze zijn bij mij op één hand te tellen, alleen daar komt dan nu toch deze highlighter van Catrice nog bij. Ik ben benieuwd of mijn nieuwe aankoop kan tippen aan de andere producten die ik in mijn bezit heb.


De highlighter heeft een inhoud van 8 gram en de verpakking is ook behoorlijk groot voor het product. De verpakking is verder zoals we gewend zijn van Catrice, met het bekende logo en de simpele, maar klassieke stijl. Bovendien heeft de highlighter ook een naam: 010  Light Infusion.


Waar de highlighter op het eerste gezicht wat warm oogt, is goed te zien dat op de swatch de tint veel koeler uitpakt. Zelf vind ik het fijn om met koele tinten te werken, maar erg origineel vind ik de tint niet. Als ik mijn andere highlighters ernaast leg lijken ze allemaal een beetje op elkaar en dat is jammer.

Over het pigment van de highlighter ben ik wel zeer te spreken, de swatch is maar een veeg en je moet dan ook goed oppassen dat je bij het aanbrengen niet teveel poeder op je kwast pakt, voor je het weet zit je hele gezicht onder de glitters!

boven: zonder highlighter
onder: met highlighter

Net op het moment dat de zon weer doorbrak maakte ik de foto met highligter op. Dit laat meteen zien wat een glans erin zit, echt prachtig! Dit is een kleur die ik goed kan hebben, ook al is het niet de meest originele tint. Ik ben er blij mee!


Ik ben erg te spreken over deze highlighter van Catrice, een mooie glans die ook nog eens mooi blijft zitten. Het komt niet vaak voor dat er highlighters zijn te vinden in het vaste assortiment van een low-budget merk, maar daar lijkt toch echt verandering in te komen. Wat mij betreft een zeer positieve verandering. Keep it going!

Catrice High glow mineral highligting powder, te koop bij Kruidvat en Trekpleister - €4,99

Heb jij al een favoriete low-budget highlighter?

No Comments Yet, Leave Yours!