vrijdag 5 februari 2016

e.l.f. Blush Palettes | 83314 (Light) & 83315 (Dark)


Van oogschaduwpalettes kunnen we beide geen genoeg krijgen en soms bevatten deze wel enkele blushes, maar blush palettes hadden we nog niet in onze stash. Het zat er dan ook aan te komen dat een van ons deze zou gaan aanschaffen. Het werd een licht en een donker palette van het low-budgetmerk e.l.f., ofwel eyeslipsface.


Naast kwasten kocht ik nooit eerder producten van e.l.f., dus deze make-up zou voor een goede eerste indruk moeten zorgen. De verpakking duwt mijn mening al in een positieve richting. Deze is stijlvol, simpel en laat duidelijk zien wat je van de inhoud kunt verwachten.


Ook de doosjes zelf zijn stijlvol en simpel. Ze gaan alleen een beetje lastig open, maar verder hoor je mij niet klagen. Er zit zelfs een spiegel in de deksel!

Zoals je hierboven kunt zien, zijn er van de blush palettes twee varianten: Light en Dark. De ene is geschikt voor de lichte huid en de andere voor de donkere huid. Toch ga ik ze beide uittesten, want op dit moment zien alle blushes er prachtig uit.


Bij het swatchen vind ik de blushes gelijk geweldig. De structuur is top, de pigmentatie is top en de kleuren zijn prachtig. Ik denk zelfs dat ik, op de derde kleur na, nog niet zulke tinten in mijn stash heb. De eerste drie kleuren zijn trouwens mat en de koraaltint bevat gouden glitters. 


Dit zijn de blushes op mijn gezicht van links naar rechts en van boven naar beneden. Ik ben heel tevreden en vooral de tweede kleur heeft me verbaasd. De gouden glitters in de vierde blush vallen trouwens niet enorm op, maar zijn vooral te zien van dichtbij in het zonlicht. 


Bij deze blushes is goed te zien waarom deze geschikter zijn voor de donkere huid. Vooral de laatste kleur lijkt me lastig aan te brengen op mijn wangen. Ook bij deze vier tinten zijn er weer drie mat en bevat er eentje gouden glitters. In dit geval is dat de derde tint. Nu weer even kijken hoe de kleuren eruit zien op mijn gezicht.


Dat waren weer een aantal prachtige blushes als je het mijn vraagt. Wel was ik bij de laatste blush iets te enthousiast, zoals je op de een na laatste foto kunt zien. Deze is namelijk wel heel donker. Daarom heb ik 'm bij de laatste foto nog iets gecorrigeerd. Toch zal ik deze kleur er in het vervolg waarschijnlijk niet zo snel bij pakken. 


Dan nog een kers op de taart. Je kunt de blushes uit het palette klikken, zodat je deze precies zo kunt indelen als je zelf wilt. Heel tof bedacht van e.l.f., maar ik hoop wel dat ze daarom meer palettes zullen uitbrengen.


Misschien dat ik nog wel eens een bestelling ga plaatsen op hun website, want eyeslipsface heeft me met deze palettes positief verrast. De kleuren zijn uniek, hebben een geweldige pigmentatie en zijn zelfs nog van palette te verwisselen. Wel kan ik aanraden te kijken naar de huidskleuren die e.l.f. op de doosjes heeft gezet. Dat maakt het aanbrengen van de blushes namelijk een stuk makkelijker, omdat deze dan geschikt is voor jouw huidskleur.

Wat is jouw eerste make-upproduct van e.l.f.?

e.l.f. blush palettes van eyeslipsface.nl, €6,80

No Comments Yet, Leave Yours!