maandag 16 februari 2015

Blistex | Happy Lips Mango


De Babylips van Maybelline kennen we inmiddels allemaal, maar dat Blistex sinds kort op de markt is gekomen met een gelijkwaardig product was nog niet iedereen opgevallen. Ook ik moest een paar keer langs de drogist gaan om te zien dat de Happy Lips niet een cheap huismerk was, maar gewoon van Blistex, een merk dat mij wel bekend in de oren klinkt.



De verpakking vind ik echt helemaal het einde. Heel aanlokkelijk door de kleur en de details met lipjes en teksten vind ik heel leuk gedaan. Ik ging voor de smaak mango, maar de lip balm is ook nog verkrijgbaar met aardbei.


Blistex is een merk dat er bekend om staat producten op de markt te brengen die hydraterend en verzorgend werken voor de lippen. Ook bij de Happy Lips staat het krijgen van soepele en zachte lippen centraal.



De stick bevat 3,7 gram en hier kan je echt een behoorlijk lange tijd mee doen. Het eerste wat ik ruik bij het openen van de balm is de geur, heerlijk! Je ruikt echt de mango, maar hij is niet te zoet, precies goed. De balm heeft geen kleur en is ook op de lippen transparant. Aangebracht op de lippen laat de stick een wat dikkig laagje achter, zelf vind ik dat niet erg. Je merkt meteen dat je lippen goed gevoed worden en na een dag deze lip balm te hebben gebruikt merk ik ook meteen dat mijn lippen zachter aanvoelen. De heerlijke geur geeft geen vervelende nasmaak.


Ik vind deze Happy Lips van Blistex een fijn product, heerlijke smaak/geur en een goede werking. Als je het product naast Babylips legt is het enige verschil dat deze balm een dikkere laag lip balm achterlaat op de lippen, verder vind ik de producten qua werking vrijwel hetzelfd.

Blistex Happy Lips Mango, verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen, €2,49

Welke lip balm van Blistex kan jij aanraden?

No Comments Yet, Leave Yours!