donderdag 5 juni 2014

Sleek | Limited Edition: I-Divine Circus palette


Vorige week verklapte ik al dat m'n verzameldrang voor Sleek palettes aan het groeien was en diezelfde dag bestelde ik mijn derde palette. Het palette was ik al vaker online tegen gekomen, maar trok niet mijn complete aandacht. Het prijskaartje van €5 deed dat wel en ik bestelde dan ook meteen het palette online.



Het doosje van het palette is niet wat we gewend zijn van Sleek, deze is namelijk rood in plaats van zwart en het logo is veel groter. Ook hebben de kleuren in het palette geen namen.



Als ik naar mijn andere palettes kijk zie ik een patroon dat telkens terug komt, namelijk de felle kleuren. Dit palette is dan ook geen uitzondering. Wat ook herkenbaar is, zijn de terugkerende kleuren in palettes, in het Snapshots palette kan ik zo 3 kleuren eruit halen die ook in dit palette te vinden zijn.


boven: zonder flits - onder: met flits

Voor het eerst ben ik onder de indruk van een bovenste rij uit een van de palettes, alle kleuren hebben een goede pigmentatie, zelfs de matte tinten! Ook de witte kleur, die geschikt is als highlighter, geeft een mooi pigment af.


boven: zonder flits - onder: met flits

Ook over de tweede rij ben ik erg enthousiast, vooral de blauwe tinten zijn echt prachtig en de glitter spettert er van af. Ik vond de kleuren zo mooi dat ik met de blauwe tinten en de zwarte kleur een look heb gemaakt.


En dit was dan het resultaat, de blauwe, matte kleur over het gehele ooglid en de donkerblauwe, shimmerende, kleur in de crease en in de buitenste ooghoek. Om de buitenkant een beetje aan te zetten, gebruikte ik de zwarte kleur. De kleuren zijn heel erg goed op te bouwen en te blenden, dus als je een fijn palette zoekt om mee te werken is dit zeker een aanrader.


Eén look was nog niet genoeg, ik moest en zou ook op mijn andere oog iets proberen met de oranje, gele en groene kleur. Ik ging net als bij de vorige look te werk, de gele kleur over het gehele ooglid en de oranje kleur in de crease. Het enige verschil is dat ik de groene look deze keer aan de binnenkant van mijn ooglid gebruikte. Bij beide looks gebruikte ik geen highlighter.

Ik ben echt heel blij met dit palette, er kan heel goed met de kleuren worden gespeeld en ook de pigmentatie is prachtig. De kleuren zijn erg divers en mooi op te bouwen.

Het Sleek Circus palette kost €5 en is te bestellen via Alice & Jo.

Wat vind jij van dit felle palette? Of houd je meer van neutrale kleuren?

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige ooglooks heb je gemaakt! Ik vind het palette super mooi, maar zelf ben ik inderdaad van de wat meer neutrale kleuren! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt! en zelf vind ik neutrale kleuren ook heel fijn, daarmee durf ik tenminste over straat haha

      Verwijderen
  2. Mooie ooglooks zeg. Ze kleuren zijn super leuk voor in de zomer, wanneer je graag met kleuren experimenteert.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf palette zeg! Echt leuk voor in de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen