zondag 1 juni 2014

Essence | colour & go nail polish


Ik zou minder nagellak kopen, maar zoals jullie inmiddels weten zijn nagellakschappen bij mij nooit zeker van een graai in de collectie. Bij Essence zag ik twee kleurtjes die mij aanspraken omdat ze net even 'anders' waren en ik nam ze dan ook maar meteen me om te testen en toe te voegen aan mijn stash.


Ik twijfelde eerst nog even over de kleuren, maar toen ik zag dat er shimmers bij beide lakken zaten, stelde de keuze mij al snel gerust. Shimmers zijn leuk bij bepaalde top coats en kunnen een erg vrolijk effect laten ontstaan. Ik kocht de kleuren: 137 wanna be your sunshine en 179 roller coaster.




Wanna be your sunshine is een hele leuke lak om mee te starten. De felgele kleur doet bijna pijn aan je ogen en ondanks dat de shimmer niet goed is te zien, is de lak erg geschikt om als basis te gebruiken bij een special effect topper. Zelf ga ik altijd voor een topper met grove, gekleurde glitters en en sneldrogende topcoat. Deze lak dekt namelijk pas met 3 lagen en droogt niet zo heel snel op.




Roller Coaster is naast Wannabe Your Sunshine misschien wat donker, maar ook deze lak kocht ik omdat deze precies past bij een top coat die ik al in mijn bezit heb (Golden Rose, scale effect). De groene kleur laat shimmer zien en is daarmee een subtiele basis voor overige toppers. Deze lak dekt in 2 lagen.


Ik ben erg tevreden over mijn aankopen van Essence, de lakken drogen redelijk snel, hebben een fijn kwastje en een mooie kleur. Ook zijn de lakken echt perfect geschikt als 'basic' voor een nail-art of om te combineren met een special effect topper.

De lakken van Essence zijn bij verschillende drogisterijen te koop voor €1,69.

Wat is jouw favoriete lak van Essence?

1 opmerking:

  1. Ik vind de groene kleur echt gaaf! Btw, ik heb een leuke verrassing voor jullie op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen