zondag 2 maart 2014

Stash Show Sunday #7 W7 Duo Blusher 02



In het artikel verjaardag wishlist liet ik al weten dat ik vind dat ik niet veel blushes heb en dat ik er eigenlijk wel meer wil. Mijn laatste aankoop is de duo blusher van W7, een budget merk dat in Nederland nog niet zo bekend is. Ik hoop dat jullie na deze review een stukje wijzer worden.


Met de verpakking is helemaal niks mis. Je kunt de kleuren zien en je kunt de blushes makkelijk allebei apart gebruiken. Ook is het het doosje makkelijk te openen en te sluiten. De kwaliteit is te vergelijken met ander budget merken.


In het doosje zitten een lichte en een donkere blush. Ik viel vooral voor de donkerste kleur, maar ook zo'n lichte roze had ik nog niet in mijn stash. Verder zit er nog een kwastje in.


Het kwastje ga ik niet gebruiken, maar dit komt erg vaak voor bij zulke verpakkingen. Het kwastje is veel te klein en ik gebruik veel liever mijn eigen kwast. Deze mag bij alle andere kleine ongebruikte kwastjes en sponsapplicators!

Zonder flits

Met flits

Bij deze swatches heb ik beide kleuren heel vaak en veel opgebouwd en alsnog is de kleur links heel licht. Wat bij de foto met flits goed te zien is, is dat zowel de lichte als de donkere blush mooie glitters bevat. Bij de lichte zijn het neutrale glitters die in het licht een heel mooi effect hebben en bij de donkere kleur zijn de glitters goud. 


Ik heb voor deze foto echt ontzettend veel blush aangebracht (veel te veel) en alsnog is er vrij weinig te zien, behalve een mooie glans. Ik besluit deze vanaf nu als highlighter te gebruiken, want daarvoor is hij zeker geschikt. 


De donkere kleur vind ik echt schitterend. In het licht is er een mooie gouden glans te zien die de blush nog specialer maakt. Het pigment is niet overweldigend, maar dat maakt de blush op te bouwen en dus is er goed mee te werken. 


Hier heb ik de donkere kleur als blush gebruikt en de lichte kleur als highlighter. Ik ben er heel tevreden over, want als je ze op die manier gebruikt zijn het goede producten. Ik raad ook aan om dit op deze manier te doen, maar misschien zou je de lichte kleur ook als blush kunnen gebruiken als je een erg lichte huid hebt. De duo blusher van W7 kostte €2,75 en W7 is te koop bij Op=op voordeelshop. Het merk mag naar mijn mening wel iets meer bekendheid krijgen in Nederland.


Wat raad jij aan te kopen van W7?

No Comments Yet, Leave Yours!