woensdag 12 maart 2014

E.L.F. bestelling


Het begint langzaamaan een favoriete webshop te worden, maar ik deed opnieuw een bestelling bij E.L.F. Eerder kon je al zien dat ik er kwasten had besteld en die bevielen erg goed, deze keer heb ik een aantal producten waar je een goede look mee kan maken. Opnieuw komt alles uit de essential-lijn, wat betekent dat bijna alle producten maar €1,- zijn!

Bijna alle producten ja, op de nagellak (€2,50) na betaalde ik voor alles een euro, wat neer komt op een look voor nog niet eens 10 euro! Dat is echt geen geld.



De nagellak met de naam: Chic Confetti is precies wat de naam laat zien, glitters, glitters en nog eens glitters, maar dan wel op een hele subtiele manier. 



Een lipstick die al erg lang op m'n verlanglijstje stond was de kleur Flirtatious. De lilpstick is erg creamy en laat een mooie rood/roze kleur achter. Ik denk dat je de kwaliteit het beste kan vergelijken met de lipsticks van Essence.


Iets waar ik vooral erg benieuwd naar was, is deze volume mascara. In de winkel kan je nog weel eens even van dichtbij zien hoe een borsteltje er uit ziet, maar via internet is dat lastiger. Toen ik de mascara opende viel mij alleen iets op, niet het borsteltje, niet de kleur, maar de vieze, plakkende substantie. Meteen na een keer openen was alles al opgehoopt bij het borsteltje en ik wist dat het onmogelijk zou worden de mascara aan te brengen zonder het te laten klonteren. Helaas, een miskoop.



Deze leuke eyeliner pencil kocht ik puur vanwege de mooie turquoise kleur. Ik had nog niet zo'n kleur en dit was toch wel een hele mooie. Het potloodje bevat veel shimmer en is dus ook uitermate geschikt voor de waterlijn.


En als het laatste een belangrijk artikel om een look mooi af te maken, een oogschaduwpalette met 4 kleurtjes. Dit is een Brightening Eye Color, hiermee is het de bedoeling je ogen echt te laten stralen en mooi uit te laten komen.

Ik vergat helaas swatches te maken, maar ik kan je vertellen dat de pigmentatie van het palette echt heel erg goed is! Zeker een aanrader. Ik maakte wel een look, hierin kan je zien dat het pigment echt heel erg goed is.




Over het gehele ooglid bracht ik de blauwe (matte) kleur aan. Vervolgens bracht ik de paarse (matte) kleur aan op het onderste deel van het ooglid. Daarboven gebruikte ik de groene kleur en in de crease maakte ik het af met de blauwe kleur. Op mijn waterlijn gebruikte ik het shimmer eye pencil en als mascara gebruikte ik de Essence maximum definition mascara.


En als laatste nog een full face foto waarbij ik ook de lipstick draag. Je kan ook goed zien dat het palette werkt, mijn ogen komen goed uit en de pigmentatie is van ver af al te zien.

Ik ben alweer erg te spreken over E.L.F. producten. Op de mascara na werkt alles zoals het hoort en de pigmentatie in het palette is echt geweldig, al helemaal voor de prijs van een euro! Ik ga zeker vaker bestellen bij E.L.F.

Ben jij al bekend met producten van E.L.F.? Wat vind je van de producten?

4 opmerkingen:

  1. Mooie producten! Al is de mascara inderdaad een miskoop, jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes! Ik heb al verschillende dingen bij ELF besteld en sommige zijn goed, sommige vallen tegen (o.a. de mascara). De primer en foundation kan ik wel aanbevelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nog steeds nog nooit iets besteld van ELF, maar moet dat zeker eens doen. Heeft t potloodje nou een ountenslijper als dop? Wat handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elf is zo een leuk merk. Zeker 1 van mijn favoriete webshops.

    BeantwoordenVerwijderen