dinsdag 25 februari 2014

Verjaardag wishlist


Over een maand ben ik jarig. Op 28 maart om precies te zijn. Dat lijkt nog een heel tijdje, maar er is me al een aantal keren gevraagd wat ik voor mijn verjaardag wil hebben. Ik heb daar over nagedacht en heb toch een heel lijstje kunnen maken. Deze wil ik graag met jullie delen.



Zelf koop ik vaak goedkope eau de toilettes. Parfums zijn me vaak te duur en vind ik onnodig om te kopen. Dat terwijl ik zo ontzettend vrolijk word van sommige geuren. 

Moschino I Love Love
Deze parfum is voor €19 te koop bij Kruidvat en Etos. Niet al te duur dus, voor 50 ml van deze heerlijke geur. Een vriendin van me droeg deze erg vaak en bleef je ook de hele dag ruiken. De geur doet me denken aan manderijntjes. Jammie!

Harajuku Lovers Lil' Angel
Nog een fruitgeur. Deze keer ananas, erg fris. Zelf heb ik Music van Harajuku Lovers. Deze draag ik met veel plezier. En dan heb ik het nog niet over het flesje. Echt super cute. 

Daisy by Marc Jacobs
De geur Daisy verschijnt in erg veel soorten. De verschillen ken ik eigenlijk niet, dus welke versie ik zou willen, zoals Eau So Fresh of een limited edition, kan ik niet kiezen. In de winkel ruiken ze allemaal heerlijk. Daarnaast doet het pijn om mijn tester van Eau So Fresh op te maken. I want more!

Dior Addict Eau Délice
De laatste van dit viertal is ook de duurste. Dior Addict Eau Délice is fruitig en bevat noten van cranberry. Met fruit maak je me echt ontzettend blij, maar dat is nu wel duidelijk. De geur is verder ook erg chic. 


Volgend schooljaar hoop ik op mezelf te gaan wonen. Het reizen naar Amsterdam wordt me nu wel echt teveel. In mijn nieuwe huisje heb ik dan ook weer allemaal nieuwe spullen nodig. Vooral voor de keuken valt veel aan te schaffen. Veel koop ik graag zelf of is te functioneel om aan vriendinnen te vragen, maar spullen zoals hierboven vind ik leuk om van anderen te krijgen.

Gietertje
Planten maken je huis iets levendiger en deze moeten natuurlijk water krijgen. Hoe het gietertje er precies uit ziet, maakt me niet veel uit. Een leuke kleur en een niet al te groot formaat is prima. 

Theepot
Ik ben een echte theeleut en wil dan ook een mooie theepot. Ook een bijpassend suikerpotje zou leuk zijn. De keukenspullen van Blond Amsterdam vind ik echt super leuk en een theepot van dat merk zou prachtig zijn. Of natuurlijk een design dat daarop lijkt.

Koektrommel of koekblik
Bij de thee horen koekjes. Deze kan ik dan opbergen in een Hollandse koektrommel of in een echte Amerikaanse cookie jar. Bloemenprint en leuke kleurtjes zijn altijd goed.

Kommetjes
Voor soep en toetjes zou ik graag leuke kommetjes willen hebben. Ik weet dat die van Blond Amsterdam hele leuke teksten en tekeningen erop hebben, dus naast een theepot vind ik kommetjes van dit merk erg leuk. 

De producten van dit deel van mijn wishlist zijn niet erg concreet. Heb jij tips voor waar leuke spullen te koop zijn voor in de keuken? Reageer alsjeblieft!


Het enige echte kleurboek voor volwassenen
Een vriendin wilde dit boek graag hebben voor haar verjaardag en ik vond dit zelf ook zo leuk dat ik het nu ook wil hebben. In het boek staan zulke mooie tekeningen dat het echt niet meer kinderachtig is om in te kleuren. Je maakt nu zelf een soort kunst en het is echt ontspannend om te doen in je vrije tijd. Ik ben hier zeker wel voor in. Op bol.com is deze te koop voor € 9,95. 

Yankee Candle geurkaarsen
Het beste merk van geurkaarsen is wat mij betreft Yankee Candle. Met een fruitige geur maak je mij erg blij op mijn verjaardag. En over de pot: hoe groter hoe beter. Geuren waar ik echt absoluut niet van hou zijn daarentegen vanille/cookie en lavendel. 

Horloge
Ik heb twee horloges, beide in een fel kleurtje. Graag zou ik een rosé gouden horloge willen hebben dat bij al mijn outfits past en er netjes en mooi uitziet. Of deze van een erg duur merk is of niet maakt me niet erg veel uit, maar Marc Jacobs maakt hele mooie horloges. 

Angel dvd-box
De serie waarvan ik het allermeeste genoot om naar te kijken, is Angel. Ik keek één alle afleveringen als download, maar ik kan de serie nog wel honderd keer zien. Daarom wil ik heel graag een mooie dvd-box met alle vijf seizoenen. 

Blush
Ja, make-up! Erg veel blushes heb ik eigenlijk niet. Om te krijgen is dit een erg leuk kado, omdat er zo veel verschillende blushes zijn en iedereen weer een andere blik heeft in winkels. Ook zijn er zo ontzettend veel winkels dat ik bijvoorbeeld blushes hoop te krijgen die ik zelf nooit gevonden zou hebben. Dit hoeft natuurlijk niet per se. Als-ie maar mooi is. Ik ben vooral gek op gebakken blushes. 

Beautiful Creatures dvd en boeken
Deze film is na Pitch Perfect misschien wel mijn favoriet. Ik heb Beautiful Creatures (pas) twee keer gezien en ik vind de beelden en het verhaal heel mooi en origineel. De boeken heb ik ook niet gelezen en er is al een hele reeks. Wel lees ik liever in het Nederlands dan in het Engels, want in die taal zijn de boeken oorspronkelijk geschreven. Een box met de hele boekenserie in het Nederlands staat daarom, ten slotte, op mijn wishlist. 

Waar zijn leuke keukenspullen te koop?
Wat staat er op jouw wishlist?

No Comments Yet, Leave Yours!