zondag 23 februari 2014

Stash Show Sunday #6 Miss Sporty Cat's Eyes Palette 001 Denim Storm


Vandaag een kort bericht en een klein palette. Het is de enige oogschaduw van Miss Sporty die ik bezit: het Cat's Eyes Palette in 001 Denim Storm. Hoe die cat's eyes eruit zien in deze kleuren, ga je vandaag zien.


Ik kocht dit palette voor de afzonderlijke kleuren en niet om ze per se samen te gebruiken. Vooral de middelste kleur vind ik prachtig. Het is dus de eerste keer dat ik er een complete look mee maak.
Als je naar dit palette kijkt, weet je gelijk al dat de vormen van de oogschaduws vervelender zijn dan bij een palette met vierkanten. Het is moeilijk om met je kwast in de randjes te komen en daar genoeg oogschaduw mee te pakken. Daarom zal je eerst oogschaduw van bepaalde plekken gaan gebruiken, waar je dan ook snel de pan raakt. Niet erg praktisch, als je het mij vraagt, maar nu het pigment.


Zoals ik zei, is de highlighter echt prachtig. Hier kun je dat goed zien. Alle oogschaduws bevatten goed pigment en glans, en alleen de blauwe tint bevat geen shimmer. Je kunt nu dus niet voor een erg neutrale look gaan, maar misschien is dat ook wel helemaal niet de bedoeling.



Op de achterkant van het palette staat een mini-gebruiksaanwijzing voor hoe je de oogschaduw kunt aanbrengen, maar deze heb ik niet gevolgd. Ik was het er gewoon totaal niet mee eens. 
Ik heb de blauwe tint in de crease aangebracht, de lichtste kleur als highlighter, de bruine tint op het ooglid en de grijze tint in de buitenste ooghoek en een beetje in de crease. Met de grijze tint kun je namelijk erg makkelijk een mooie schaduw maken. Hij is namelijk erg goed te blenden. 
Wel waren alle oogschaduws wat korrelig.  


De korreligheid van de oogschaduw is weer een nadeel, maar over het algemeen ben ik wel over het palette te spreken. Een heftige look is het niet geworden, maar wel ontzettend mooi. Voor €4,99 is het een goede deal. Je kunt het palette kopen bij Etos en DA. 


Welke oogschaduw van Miss Sporty vind jij een aanrader?

No Comments Yet, Leave Yours!