woensdag 26 februari 2014

Nieuw: Catrice Absolute Eye Colour Quattro Pool Position


Ik heb vast al gezegd dat ik dol ben op groene oogschaduw. Het nieuwe quattro oogschaduwpalette van Catrice heet Pool Position is een palette met groen getinte oogschaduw. Ik wilde 'm graag uittesten en in deze review kunnen jullie met me mee kijken.


De teller van mijn absolute eye colour quattro's van Catrice staat met het toevoegen van Pool Position op vier. En wat een leuke naam weer trouws, well done, Catrice, well done. Wat me bij dit palette opvalt is dat de drie kleuren erg licht zijn en een kleur erg donker. Een mooie balans is er niet, maar als het pigment goed is, valt het allemaal wel mee.



De drie lichtste kleuren zijn glanzend en de vierde is een matte kleur. Het pigment valt me niet helemaal mee, maar oogschaduw van Catrice is vaak goed op te bouwen. Op deze foto's heb ik een enkele keer strepen gezet per kleur, dus bij de ooglook die ik maak, moeten we kunnen zien of er mee te werken is.



Het opbouwen van de kleuren was zeker nodig, en nog zijn de kleuren niet erg fel. Ik had er meer van verwacht, Catrice. Over het algemeen is de look prima geworden, maar niet erg speciaal. Het zijn gewoon groene kleuren met shimmer.


Je moet jezelf afvragen of je € 4,59 over hebt voor dit palette, want wat je hier ziet is what you get. Ik heb er natuurlijk nu al vier. Over de drie die ik had al had ben ik een stuk meer tevreden. Dat zijn trouwens 050 Twinkle In The Eye, 090 Before Or After Eight? en 080 Yellow Submagreen. Vooral die laatste is erg bijzonder. Deze kun je nu nog voor €1 tegenkomen, dus neem die mee!
Naast 110 Pool Position zijn er nog twee nieuwe quattro's verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister, maar ik denk dat ik die voor die prijs maar laat liggen.


Ben jij tevreden over een nieuw quattro palette van Catrice?

No Comments Yet, Leave Yours!