maandag 30 december 2013

GOSH: eye shadow & nagellak


Ik was laatst bij de Kruidvat en had al een paar keer gezien dat er bij GOSH 1+1 gratis was, dit zal waarschijnlijk te maken hebben met het feit dat GOSH weggaat bij een aantal Kruidvat filialen. Omdat ik nog nooit iets had geprobeerd van het merk, besloot ik maar om een aantal dingen mee te nemen.



Ik wil graag beginnen met dit mooie oogschaduw-duo met de naam 006 Purple Sky, bestaande uit een lichte en donkerdere kleur paars. Deze vond ik in een bak naast het schap en ik betaalde er €2,50 voor. Er lag ook nog een blauwe versie en een nude versie bij, maar aangezien ik vrij weinig paars in m'n stash heb koos ik voor deze. Waarschijnlijk is dit oogschaduw-duo van een oude collectie, want ik kon hem niet meer terugvinden in het GOSH schap.



De foto van dichtbij is misschien een beetje wazig, maar laat wel al zien wat een mooie kleuren dit zijn, ook de swatch laat zien dat de oogschaduw erg gepigmenteerd is. Na het zien ervan raakte ik ook meteen benieuwd naar de andere 2 producten die ik had gekocht.


Wooohoooo! Nagellak! Daarmee maak je mij altijd blij en al helemaal als ze iets 'speciaals' hebben. Deze twee lakken hebben dat en ik nam ze dan ook zonder twijfelen mee. Links zien we 02 Frosted Gold en rechts, met de o zo originele naam, 03 Frosted Purple. Beide lakken die mat opdrogen en het liquid sand effect bevatten. Nu hoor ik de laatste tijd niet meer al te positieve reacties over dit effect, maar zelf blijf ik het een leuke toevoeging vinden en zeker als de lakken ook nog zo glitteren.


02 Frosted Gold is een gouden lak dit erg glittert. Zoals al genoemd heeft deze lak een matte finish met liquid sand effect, hierdoor lijkt het alsof de glitters van je nagel afspatten! Zeker leuk voor de feestdagen, maar ook voor een gewone dag.


Wauw wat een glitter zal je denken! Dat klopt ook! Nu is deze foto van 03 Frosted Purple wel gemaakt met flits, in tegenstelling tot de eerste lak, maar dit heb ik gedaan om te laten zien dat de kleur ook echt paars is. Ook de glitter is nu goed te zien, ook deze lak is iets voor de feestdagen. Misschien iets donkerder, maar door de glitter en het liquid sand effect een leuke toevoeging bij je feestoutfit.

Deze lakken kosten €7,29 per stuk, maar door de 1+1 actie betaald ik dit voor 2 lakjes. GOSH is te koop bij Kruidvat. De lakken dekken goed en blijven zeker 4 tot 5 dagen goed zitten. Ook de glitter in combinatie met liquid sand effect ziet er erg speels uit en persoonlijk vind ik dit dat ook een goede prijs voor zo'n lakje.

Ga jij zelf nog iets halen van de GOSH collectie nu er 1+1 gratis is? 

No Comments Yet, Leave Yours!